Wychodzę z założenia, że zawsze warto rozwijać swoje umiejętności i poszukiwać nowych pomysłów do pracy z dziećmi.
W okresie pandemii kursy i szkolenia przeniosły się do sieci, z resztą jak większość naszego życia. Nigdy wcześniej nie korzystałam z takiej formy dokształcania, ponieważ uważałam, że kontakt bezpośredni z prowadzącym jest nieodzowny.
Postanowiłam jednak wziąć udział w e-webinarium poświęconym logorytmice - trochę na próbę, a trochę z ciekawości.
W okresie pandemii kursy i szkolenia przeniosły się do sieci, z resztą jak większość naszego życia. Nigdy wcześniej nie korzystałam z takiej formy dokształcania, ponieważ uważałam, że kontakt bezpośredni z prowadzącym jest nieodzowny.
Postanowiłam jednak wziąć udział w e-webinarium poświęconym logorytmice - trochę na próbę, a trochę z ciekawości.
I to był strzał w dziesiątkę! Na jednym spotkaniu się nie skończyło.
Webinaria obejmowały tematykę domowych zabaw logorytmicznych, które można także z powodzeniem wykorzystać podczas grupowych zajęć logorytmicznych w przedszkolu czy w trakcie indywidualnej terapii logopedycznej.
Prowadzący - pan Piotr Tolsdorf dał wskazówki, w jaki sposób uczyć dzieci aktywnego słuchania muzyki i przedstawił ciekawe pomysły na:
Webinaria obejmowały tematykę domowych zabaw logorytmicznych, które można także z powodzeniem wykorzystać podczas grupowych zajęć logorytmicznych w przedszkolu czy w trakcie indywidualnej terapii logopedycznej.
Prowadzący - pan Piotr Tolsdorf dał wskazówki, w jaki sposób uczyć dzieci aktywnego słuchania muzyki i przedstawił ciekawe pomysły na:
- zabawy rozwijające poczucie rytmu,
- zabawy doskonalące percepcję słuchową i słuch fonematyczny,
- zabawy rozwijające motorykę dużą i małą,
- ćwiczenia oddechowe,
- ćwiczenia spostrzegawczości i koncentracji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz